ENGGR
icon_linkedin icon_fb

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Τίτλος Αγγελίας:

3.3 Βοηθοί Επαγγελματιών επιχειρήσεων και διοίκησης

Όνομα Εταιρίας:

Rockwell

Αριθμός Δημοσίευσης:

15732

Ημερομηνία Δημοσίευσης:

27/08/2025

Είδος Εργασίας:

on site

Σύνοψη:

Βοηθός Διοίκησης/ Administrative Assistant (Αθήνα, Κολωνάκι/ Athens)

Rockwell

3.3 Βοηθοί Επαγγελματιών επιχειρήσεων και διοίκησης

Περιγραφή

Τίτλος Θέσης: Βοηθός Διοίκησης Τοποθεσία: Αθήνα, Κολωνάκι Ώρες Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, 40 ώρες/εβδομάδα Σχετικά με τη Rockwell: Η Rockwell είναι κορυφαία εταιρεία στην εμπορία και διανομή πολυτελών προϊόντων κουζίνας και τραπεζαρίας στην Ελλάδα. Διανέμουμε αποκλειστικά προϊόντα από διεθνείς επώνυμους οίκους όπως KAI Knives Japan, Sabatier French Knives, Laguiole, Le Creuset, Cristel, De Buyer, RONA υαλικά, Robert Welch, Pillivuyt πορσελάνες και άλλους. Ιδρύθηκε το 1872 και διατηρεί μακρά παράδοση ποιότητας, με συνεχόμενη ανάπτυξη σε διανομή λιανικής και χονδρικής στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τι θα κάνετε: Ως Βοηθός Διοίκησης στη Rockwell, θα υποστηρίζετε τις καθημερινές λειτουργίες της εταιρείας και θα αλληλεπιδράτε με πελάτες υψηλού επιπέδου, λιανικής και χονδρικής. Οι αρμοδιότητές σας περιλαμβάνουν: • Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών λιανικής και χονδρικής. • Παρακολούθηση ημερήσιων παραγγελιών και τιμολόγηση. • Μετά τους πρώτους μήνες, γνωριμία με το μάρκετινγκ και την προώθηση πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης προϊόντων και της οργάνωσης/συμμετοχής σε εκθέσεις του κλάδου. Απαιτούμενα Προσόντα: • Καλή γνώση MS Office, κυρίως Excel. • Άριστη γνώση αγγλικών, γνώση δεύτερης γλώσσας (ιδανικά γαλλικά ή γερμανικά) επιθυμητή. • Πτυχίο σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά ή συναφές πεδίο προτιμάται. • Προηγούμενη εμπειρία σε επιχειρήσεις, ιδανικά στον χώρο της φιλοξενίας ή της πολυτελούς λιανικής. • Ισχύουσα άδεια οδήγησης (άδεια μοτοσικλέτας επιπλέον προσόν). • Ευγένεια, διακριτικότητα και άριστες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών. • Ικανότητα επικοινωνίας με πελάτες λιανικής και χονδρικής. • Εμπειρία σε εγχώριες ή διεθνείς εκθέσεις επιθυμητή. • Καλή γνώση πωλήσεων μέσω διαδικτύου και διαχείρισης ιστοσελίδας θα εκτιμηθεί. Μισθός & Παροχές: • 1.000€ μηνιαίως προ φόρων (καθαρά στο χέρι μετά την πληρωμή εργοδοτικών εισφορών). • 14 μισθοί το χρόνο, περιλαμβάνονται τα επιδόματα Πάσχα, Χριστουγέννων και άδειας. • Όλες οι υπερωρίες αμείβονται σύμφωνα με την ελληνική εργατική νομοθεσία. • Αποζημίωση για ταξίδια ή συμμετοχή σε εκθέσεις εντός Ελλάδος ή στο εξωτερικό: 50€/ημέρα. • Δυνατότητα αναθεώρησης μισθού και πιθανής αύξησης μετά από 1 χρόνο. Γιατί να επιλέξετε τη Rockwell: Ελάτε σε μια ιστορική και ποιοτική εταιρεία και συμβάλετε στην ανάπτυξή της. Θα έχετε επαφή με τον χώρο της πολυτελούς λιανικής, της χονδρικής διανομής και των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ σε ένα δυναμικό και επαγγελματικό περιβάλλον. Για να υποβάλετε αίτηση, παρακαλούμε στείλτε το βιογραφικό σας στο [email protected] με θέμα “Αίτηση Administrative Assistant – [Το Ονοματεπώνυμό σας]”. Job Title: Administrative Assistant Location: Athens, Kolonaki Working Hours: Full-time, 40 hours/week About Rockwell: Rockwell is a leading company in the distribution of luxury kitchenware and tableware in Greece. We exclusively distribute products from prestigious international brands such as KAI Knives Japan, Sabatier French Knives, Laguiole, Le Creuset, Cristel, De Buyer, RONA Glassware, Robert Welch, Pillivuyt porcelain and more. Founded in 1872, Rockwell has a long history of excellence and continues to expand its presence in retail and wholesale markets across Greece and Cyprus. What You Will Do: As an Administrative Assistant at Rockwell, you will play a key role in supporting our daily operations and interacting with our high-end retail and wholesale clients. Your responsibilities will include: • Communicating with and providing exceptional service to both retail customers and wholesale network clients. • Monitoring daily orders and managing invoicing. • After the initial months, gaining exposure to marketing and sales promotion, including product placement, organisation, and participation in industry/hospitality exhibitions. What We Αre Looking For: • Excellent knowledge of MS Office, especially Excel. • Fluent in English; knowledge of another language (preferably French or German) is desirable. • Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, or related field preferred. • Previous experience in business, preferably in hospitality or luxury retail. • Valid driver’s license (motorbike license is a plus). • Politeness, discretion, and excellent customer service skills. • Ability to communicate effectively with both retail and wholesale clients. • Experience participating in domestic or international exhibitions is a plus. • Familiarity with online sales and website management is appreciated. Salary & Benefits: • €1,000/month gross (before tax), paid net after employer contributions. • 14 monthly salaries, including Easter, Christmas, and vacation bonuses. • Overtime is compensated according to Greek labor laws. • Travel allowances for exhibitions or business trips within Greece or abroad: €50/day. • Opportunity for salary review and potential raise after 1 year. Why Join Rockwell: Join a historic, high-quality brand and contribute to its continued growth. You will gain exposure to luxury retail, wholesale operations, and marketing initiatives in a dynamic and professional environment. To apply, please send your CV to [email protected] with the subject line “Administrative Assistant Application – [Your Name]”.

Στοιχεία επικοινωνίας


Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας.

Απαιτείται εγγραφή στην πλατφόρμα.